Zakonom o reviziji institucija Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, broj 12/06), Zakonom o reviziji institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine FBiH“, broj 22/06) i Zakonom o reviziji javnog sektora Republike Srpske („Službeni glasnik RS“, broj 98/05) određen je Koordinacijski odbor vrhovnih institucija za reviziju Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Koordinacijski odbor).

Sukladno spomenutim zakonima propisane su nadležnosti Koordinacijskog odbora: uspostavljanje jedinstvenih vodiča i uputstava zasnovanih na Međunarodnim INTOSAI revizijskim standardima, odnosno ISSAI Okviru u Bosni i Hercegovini; razmjena profesionalnih iskustava i težnji ka osiguranju konzistentne kvalitete revizije; organizacija i koordinacija razvojnih aktivnosti sve tri VRI u Bosni i Hercegovini; dodjeljivanje revizijske odgovornosti za zajedničke aktivnosti; određivanje predstavljanja u međunarodnim tijelima.

Generalni revizor i zamjenica generalnog revizora Ureda za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine članovi su Koordinacijskog odbora i svoje aktivnosti u tom tijelu provode sukladno godišnjim programima rada Odbora, koji se baziraju na usvojenim strateškim planovima razvoja, a posljednji usvojeni Strateški plan razvoja vrhovnih revizijskih institucija u Bosni i Hercegovini je za razdoblje 2013. – 2020. godine.

Koordinacijski odbor, a time i menadžment Ureda za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine, svoje aktivnosti posebno usmjeravaju na: dosljednu primjenu međunarodnih revizijskih standarda; dogradnju pravnog sustava na području državne revizije; jačanje samostalnosti i nezavisnosti; izradu zajedničkih planova stručnog osposobljavanja revizijskog osoblja i njihovu realizaciju; zajedničko predstavljanje i sudjelovanje u međunarodnim institucijama i udruženjima vrhovnih revizijskih institucija u Europi i svijetu sa svrhom korisne razmjene iskustava i ujednačavanja metoda rada.